Lite lyckad

Idag har dagen faktiskt varit rätt lyckad.

Började morgonen med lektioner som vanligt, först religion och sedan samhäll. Egentligen har vi arbetsmiljö och säkerhet efter religion, men vi ska ha föreläsning om arbetsmiljö i morgon på samhäll, så de fick byta plats.


Efter det hade vi en väldans intressant föreläsning på projekt och företagande om att starta eget företag.


Sedan var det lunch, och efter det matte, gjorde inte så mycket där.


MEN, sen vettni, då var det dags att gå ner till Coop och handla, gjorde världens klipp, två stora Brämhults apelsin-juice för halva priset, då de gick ut idag. Inte bryr jag mig om det heller, jag lär hinna dricka upp innan de börjar smaka konstigt (/bli lite lätt gröna i färgen)!


Efter skolan gick jag upp på loftet med Soya och körde freestyle. Gick väl bra, mycket fart, men dåååligt fokus.


Under kvällen har jag varvar djursjukvårds-plugg med tv-tittande, fick även in en liten tupplur, då jag somnade ill i soffan flera gånger under Simpsons-avsnittet, gick jag och la mig på rummet o sov nån timme (tänkte sova i soffan först, men blev hela tiden väckt av andra folk som skrek "Soya nallar från din tallrik", jag hade några klyftpotatisbitar kvar som jag inte orkat äta upp, Soya gjorde ett tappert försök att glufsa i sig dem medan jag slumrat till, den jäveln. Ja, hon var alltså ute med oss i tv-rummet).


Imorgon har jag körlektion och praktisk prov i rehab. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0