Rehab

Vi fick tillbaka rehab-proven idag. 91 poäng hade jag, EN poäng från MVG -.- Vi gjorde även praktiskt prov idag, det gick bra tror jag (peka ut musklerna på hunden + palpera).

Imorgon har vi djursjukvårdsprov, och på tordag nationella i MaB.

Idag är det körlektion, och jag ska snart gå bort till bussen. Ska ta med alla djursjukvårdspapper, får se om jag kan fånågot jort under bussresan ner och upp.

Trött som attan kattan är jag idag också, lär inte gå så himla bra att köra...

Whoopsie, time to go!

Kommentarer
Postat av: Louise

rackarns vad du kan, låter som det är lite mycket nu, eller??? Ta hand om dig och vila när du kan. kram till min gullunge

2009-12-09 @ 08:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0