Sweet deals!

Jag har gjort mitt sista prov för terminen, göttans!

Det var, som ni säkert vet, i Matte B. Jag satt och skrev mellan klockan 15:00-18:30, sen var hjärnan SLUT!

Hade två olösta uppgifter kvar, men orkade verkligen inte, och de var långa, med massor av uträkningar, och hade ändå bara VG-poäng, inga G-poäng alls (man behövde typ 11 G-poäng för att få godkänt, och vissa uppgifter har ENDAST VG-poäng, o dessa två var då sådana).


O from. nästa vecka (då skolan är slut och ingen mat behövs köpas på ett bra tag), då blir det till att spara, spara, spara, för Göteborgsresan blir DYR, skulle jag tro!


Dock fick jag veta igår, att det bara är halva studiebidraget i december, CRAP!

Kommentarer
Postat av: mamma Louise

Tror bara det där med halva studiebidraget gäller för dom som fyllt 16 år under sommaren... tror att du får som vanligt. Kolla CSN...



kram

2009-12-11 @ 16:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0