Ajaj i knävecken!

Aj som tusan-lusan. Har haft idrott idag, sista passet redskap (har haft 2 tidigare, o så hade vi en lista med övningar att göra, klarade man 50 av de 67 var det MVG).

Jag klarade 4 av de grejjorna jag inte klarade sist; överkast på både bom o räcke (, starta stående på marken, hålla i med händerna på varja sida om kroppen, kasta sig upp så höften kommer mot räcket/bommen o snurra över så man landar på marken igen), samt att sitta på räcket o snurra ett helt varv (man håller i sig, o har knävecken mot räcket) bakåt o komma upp igen sittandes. Klarade även att sitta med ett ben över räcket, så knävecket är mot räcket, en hand på var sida o så snurra helt varv o komma upp till sittande igen.

Så det hela slutade i 52 övningar, nice :)

Meeen, har grymt ont i knävecken, alldeles röda o lite blåmärken... Körde väl en sisådär 30 ggr på "bakåt-snurren" innan jag fick sån fart att jag kom hela vägen upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0