Flyg-pudel och utmaning

Min hund kan flyga.

När vi kom hem från Sydskånska Ungdomskommitténs möte släppte jag lös Soya när vi kom in i TV-rummet. Där satt Annika och Ingrid. Jag pratade en stund med dem, medan Soya tramsade runt litegrann. Efter en stund så ropade jag på Soya "kom här", för att jag skulle stänga in henne på rummet. Då tar hon VÄRLDENS-JÄTTE-HOPP (från typ 1,5 meters avstånd) och landar rakt på Annika som sitter i soffan, och hennes dator far nästan i golvet, som tur var lyckades jag slänga mig över henne och fånga datorn. Haha, alla blev jätteförvånade. Även Soya tror jag... Sen var vi alla tvugna att skatta åt alltihopa. Buspudel!



UTMANING

(och det är heeelt sant, eftersom jag städade igår ;)

Visa mig ditt nattduksbord

Utmaningen går ut på att du tar en helt uppriktig bild på hur ditt nattuksbord ser ut precis nu. Lägg ut bilden på din blogg, beskriv vad som finns på bordet och skicka vidare utmaningen till 4 nya bloggare.

Här kommer mitt:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0