Fotografisk bild A

Sitter på fotolektionen. Gör ingenting, utom att uppdatera blogg. Kanske skulle man börja fila på en ny blogglayout i eftermiddag? Eller kanske vänta till imorgon?

Agility ska det nog bli iallafall. Mest slalomträning. Om det är ok väder blir det nog kontaktfältsträning också.

Är trööööött. Borde gått och lagt mig tidigare. Hade inte lust...

Hungrig är jag också, 30 minuter kvar till vi slutar. Sen är det ät och sovdags!

Ska nog göra en semla, utan mandemassa såklart. Köpte vetebullar och EKOLOGISK, DYR grädde igår. Hur har man råd att leva helt ekologiskt?

Köpte mjöl och socker igår också. Så jag kan baka igen nu :)

Ikväll blir det tortillas *mums*. Köpte grönsaker och bröd igår.Köttfärs har jag lite kvar i frysen :)

Det är nog lite kallt här också, fryser. Jag vill hem, NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0