Hemma från Danmark

Kom hem igår kl tio ungefär. Vaknade sent idag, men är ändå trött.

Vi gick upp 4 igår, för att åka klockan 5. När vi var nästan famme i Malmö kom Jessica på att hon glömt våra utställningskläder hamma, så det var bara att vända (vi hade kört 40 minuter då).

Iallafall so hann vi fram till utställningen med nästan en timme till godo. 

Jag hade en jättetrevlig dag, resultaten var väl inte fantastiska, men jag är nöjd.

Jag lånade Jessicas cimarron uruguayo, "Pancho", i handligen, lätt den jobbigaste hund jag visat, jag fick jobba järnet hela tiden, men det är ju roligast då!

Idag har jag träningsvärk, pretty much överallt, tack vare/på grund av Pancho ;)
Han är liiiite tyngre och liiiite starkare än de hundar jag är van vid *hehe*.

Näpphäpp, nu ska jag fika lite!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

hur gick det för de andra svenskarna ? (:

2009-02-15 @ 16:17:08
URL: http://prulls.blogspot.com
Postat av: Sofia

hur gick det i handlingen då? Vilka blev placerade ?

2009-02-15 @ 18:28:53
URL: http://sofiabruse.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0