Kollat dator :)

Har varit runt idag med pappa o kollat bärbara datorer. Efter mycket om och men fastnade jag för en (tro det eller ej) MAC!

Den är dyr, och den är alldeles, alldeles underbar.

Jag hoppas det blir den (önskas i födelsedagspresent).


För övrigt känner jag mig nere. Pga. mobiljäveln. Helt plötsligt är vissa sura hela tiden. Jag försökte ju knappast tappa bort den.

Det är alla MINA kontakter/bilder/filmer som är borta. INGEN annans....

JAG VET att en mobil kostar mycket pengar. JAG VET att jag borde haft noggrannare koll på var den var. JAG VET att jag borde stängt fickorna, och jag hade gjort det om jag vetat att den låg där. JAG VET att jag borde ha varit säker på om jag hade med de eller inte.

MEN NU ÄR JAG INTE DET, FATTA! Det hjälper inte att VISSA tjatar om detta hela jävla tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0