Äckliga kakor

Har precis bakat kakor. Dom blev sepe äckliga.. Eller ja, de går ju att äta, men inget man njuter av precis... Ska SLÄNGA dom jävlarna.. Hittade receptet på nätet o provade. Fy vilken kass recept-makare det var som gjort det.. Smakade jättesalt (och jag är 100000 % säker på att jag gjorde rätt med mängden salt).

Aja... Ska leta efter ett myyycket coolare recept än så o göra nya!!!

Haha,  Patrik kom hit för typ 1 timme sen (till elevboendet alltså). O han är ganska städig av sig säger Fanny (haha, när han har stökigt hemme är det typ 1 tidning som ligger framme). Iaf så sa Fanny stolt att NU ska jag städa på mitt rum. Så hon öppnar städskrubben o släpar ut den extremt otympliga dammsugaren (med orden; Dammsugarjävel, fy vad den är jobbig, jag ska fan köpa en egen dammsugare som är mycket bättre), sätter i kontakten i uttaget, sätter igång dammsugaren och dammsuger i sisådär 20 sekunder.

Patrik sa; Oj vad snabbt det gick, du kan ju knappt ha hunnit göra rent där inne.
Fanny; Rummet är faktiskt bara 8 kvadratmeter...
Jag: Ja, o dessutom har hon ju 2 sängar där inne nu, vilket innebär att det bara är typ 2 kadratmeter golvyta.
Fanny: Precis!
Partik: Menar du att du inte dammsuger under sängen?
Fanny: Eh ja..? Hur fan skulle det gå till, det är ju jättejobbigt???
(Jag håller såklart med)
Partik: Hörredu, när jag skulle bädda sängarna där inne för ett tag sen så sa det bara "knaster knaster" under fötterna, som att gå på en jävla sandstrand..
Jag, Ingrid, Fanny: HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA

Innan dess hade Patrik nästan avlidit då han öppnat vår bestickslåda och det låg lite typ havregrynsrester där i (han skulle ha en tesked)... Guuud vad kinkig han är!

Haha, det bästa var då att han skulle diska av sin sked, och sedan torka den med en av kökshanddukarna.
Patrik: Är den ren? *pekar*
Jag: Vet inte, kanske..?
Fanny: Det beror på om städerskan har varit här..
Jag: Men hallååå, hela vasken var PROPPAD med disk, vad tror du??? (betyder ja, för hon slänger ner all disk hon hittar i vasken när hon städar, så de e alltid mitt kök som får diska allas jävla disk -.-)
Fanny: Hehe oki, sant...
Jag: men här Patrik är en som kanske är ren (lyfter på min bakskål)
Patrik: Men ööuuueeeh!!
Jag: Ojsan, den var kanske inte så ren (totalt nerkladdad med smet jag spillt under kak-baket..

Stackar Patrik... Han har det inte lätt, tur att han inte är här så ofta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0