Cykeltur i sta'n

Kom precis hem från en cykeltur med Soya, vi cyklade ner på söder o sen hem igen (dock hoppade jag av cykeln emellanåt och gick en stund, kan inte tänka mig att det är bra för kroppen att trava så lång stäcka på så hårt underlag). Gick bra, men hon va lite seg i början.


Vi cyklade genom furutorpsplatsen på väg tillbaka, och precis när vi kommit igenom parken hörs världens PANG (som tillochmed gjorde ont i mina öron, så jag kan ju t'nka mig hur det känder för Soya). Soya blev helt livrädd och bara sprang och drog allt vad hon kunde. Jag fick ju såklart låtsas som ingenting och cykla vidare när hon lugnat ner sig lite.


Ca en timme var vi iväg, o när vi kom hem så stretchade jag Soya och sen somnade hon direkt på golvet bakom stolen jag sitter på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0