Det blev ingen cykling...

...hela vägen i skogen var täckt med blöt, hal, äcklig is.

Istället gick vi på en mysig promenad i skogen. Vi följde inte någon stig utan gick bara dit vi kände för helt enkelt. Mitt inne i skogen stannade vi till. Jag knöt Soyas koppel runt ett träd och gick ca 20 meter framåt o la ut mina vantar. Så gick jag runt där en stund och låtsades lägga ut grejjor så hon inte skulle veta vart jag lagt dem så enkelt.

Sen gick jag tillbaka till Soya och satt på en stubbe i typ 5 min, o sen släppte jag henne och sa "sök". Det gick riktigt bra, i vanliga fall har hon svårt när jag lägger föremålen långt bort (än 5-10 meter), men idag gick det riktigt bra.


Just nu håller jag på att laga lunch (hehe, lite sent kanske, men aja inte så noga). Det blir kycklinglår och lite sallad.

Sen ska jag till gotteboet och köpa CHOKLAD (är HELT övertygad om att det hjälper mot träningsvärk). Sist jag var där sålde de Marabou-chokladkakor i lösvikt, hoppas de finns kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0