Hunddag

Hunddag idag i skolan. Vi började med att vi fick välja på att träna hund eller att jobba med rskunskapen, jag valde att gå ut o träna lite lydnad med Soya.

Det gick riktigt bra, mycket mer fart än vanligt. Kaaan ha berott på att jag hade små bitar kokta och "ugnsbakade" kycklinghjärtan i fickan.

Sen var det lunchdags. Falukorv o potatis idag.

Sen gick alla promenad, fast inte tillsammans utan alla fick gå som de själva ville. Jag o några till gick korundan.

Efter det fick jag ha typ "kurs" i analsäckstömning, för det var några som ville veta hur man gjorde.

Nu ska jag ta o laga lite mat, vet inte riktigt vad det blir idag, får se vad jag har i kylen/frysen (trots att jag bara har 2 halva lådor i frysen och 2 hyllor i kylskåpet har jag absolut ingen aning om vad jag har för mat, bra va? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0