Jobbig natt!

Skulle sova tidigt igår var det tänkt, gick och la mig redan halv 9. Hade fruktansvärd huvudvärk, och hade haft det hela dagen.

Jag kände mig bara jättevarm och rastlös, så efter 1 timme gick jag upp, drog på mig varmare kläder och gick ut. Soya fick hänga med såklart. Vi var ute och gick i sisådär 1 timme, vi gick på vägen in mot Örkelljunga eftersom den är upplyst hela vägen nästan.

När jag kom tillbaka kände jag mig mycket bättre. Jag tog en dusch och sedan satte jag mig framför TVn en stund för att bli lite trött innan jag gick och la mig. Det funkade mycket bättre, och jagsomnade ganska snabbt.

Vid 3-tiden vaknade jag igenoch hade huvudvärk. Tog en till promenadmed Soya, endast runt fotbollsplanen denna gången dock.

Skulle egentligen gått upp 06:00 imorse, men ställde fram klockan en timme till klockan 07, var så fruktansvärt trött när klockan ringde kl 06. Så Soya fick bara en kort promenad på morgonen idag, eftersom jag skulle hinna till skolan i tid (hon var ganska trött, så tror inte det spelar så stor roll. Jag har ändå bara denna lektionen idag (fotografisk bild) sen är jag ledig resten av dagen. Planen är att vi ska cykla en sväng i skogen när jag kommer hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0