Mumsig frukost

Våfflor med jordgubbsylt o grädde idag *mohaha*.. Dessutom kunde jag glädja Fanny med att inte orka äta upp den 3:e, så hon fick den.


På torsdag är det skidåkning med idrott B :) Fett najjs!
Fast vi ska sticka redan 07.15 -.-

Tjoho, upp klockan 5 o promenera vovve i kolmörker.... O vi kommer inte tillbaka förrän kl. 17, så vi måste ha någon som kan ta ut våra hundar både vid lunch och på eftermiddagen.

Kanske skulle man cykla på morgonpromenaden? Så Soya blir extra trött. Det lär ju inte bli så mycket aktiviering när vi kommer hem. Haha, Fanny o Ingrid ska dessutom åka snowboard, så de lär ju inte kunna sitta på en vecka sen.

Fanny har åtminstone åkt skidor innan, men Ingrid har aldrig stått på varken skidor eller snowboard i hela sitt liv. Jag ser fram emot att se dem försöka ta sig upp i liften de sisådär första 5-15 försöken. Fast det blir nog ännuroligare att se e första nedfarterna ;) Aj somhelvete är allt jag kan säga efter att ha prövat snowboard i 3 dagar själv... haha. Vi har kommit fram till att kudde innanför thermobyxorna kan vara en god idé.

Bara för det kommer det säkert att vara jag, som åker skidor, som kör in i ett träd o bryter benen, men det får man väl bjuda på då ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0