Troligen ett tecken på galenskap, men ändå...

När vi kom hem från kvällsrundan idag frågade jag Soya vad hon skulle skriva uppsats om ifall hon fick välja. Hon svarade att hon alltid har tyckte att godis är ett intressant ämne. Jag höll med. Men sen la hon till att hon isäfall, eftersom ämnet är så stort, skulle rikta in sig på olika varianter av levergodis. Ungefär där tappade hon mig.

Och här sitter jag och gnager på en äppelskrutt, och försöker hitta inspirationen att skriva klart naturkunskapsuppsatsen (som INTE får kallas för uppsats, får då blir läraren nervös *doh* Vad annat kallar man en två A4 sidor lång "text" om evolution, en "o-uppsats om evolution"?).

Alltså jag sitter bara här  och försöker låtsas att jag gör massa viktiga andra saker, så jag inte behöver fortsätta med evolutions-icke-uppsatsen. Egentligen sitter jag bara o letar låter på youtube och funderar på en massa onödiga saker.

Oki, jag ger mig, Charles Darwin, here I come!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0