Upphittade!

Röda thermobyxor upphittade *Wiiie*

För övrigt har jag bakat bröd och kladdmuffins idag *duuuktig*

O så har jag brutit av typ halva långfingernageln, skulle slänga en tom fodersäck i soptunnan, men locket hade frusit fast, o jag slant så slog jag i nageln underifrån så den gick av o de gör ONT.

DESSUTOM så var det så att tidigare idag, när jag kom till Örkelljunga var det typ lite frost på marken bara, likaså när jag o Fanny gick till o från Mc Donken, så när jag skulle slänga fodersäcken tänkte jag bara ta 2 kliv ut på trappan o luta mig över till soptunnan o slänga säcken, men jag öpnade dörren och tog ett stort steg ut iklädd mjukistofflor på fötterna, kliver jag i värsta snöhögen. Så jag fick snabbt hoppa tillbaka in igen o byta till mina rosa foppatofflor, men gaaah, mina mjukistofflor blev helt blöta -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0