Uppsatser m.m.

Har skrivit en sida till naturkunskapen, behöver nog skriva ungefär en sida till. Engelskuppsatsen som skall lämnas idag är färdigsriven (blev klar igår typ 00.15, hade nästan skrivit klart den 15 januari, men blev inte riktigt nöjd med slutet då).

Jobbade ingenting med raserna igår, men jag gör lite i eftermiddag tror jag.

Juste, har en klippkund idag kl 1 också, en tibetansk terrier.
 
Igårkväll bakade jag vaniljbullar :) Muuums. Provsmakade en igår, o de var goooda! Ska nog ta en efter frukosten idag. Till frukost idag blev det förresten vaniljyoghurt.

O igår käkade jag stekta ägg o 2 stora mackor med sallad o skinka på till kvällsmat. O sen hängde jag med Julia o Malin till Mc Donald's och där käkade jag glass :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0