Välabesök

Idag har jag varit på Väla med Fanny, Snyggebygg, Sara och Saras kille som jag fortfarande inte vet vad han heter.

Snyggebygg körde, så vi slapp ta bussen :)

Jag köpte ekologiska ägg och potatis, o en Mc Chicken Jr. (Haha, de va rätt kul i bilen på väg dit när Snyggebygg frågade "o va e de ni ska köpa då?" och jag svarade "Ägg" och Fanny svarade "Balsam".. Snyggebygg undrade då "Va faen körde vi till Väla för om allt ni ska ha är ägg och balsam!?!?!?").

Haha, när vi skulle köra hem köpte Snyggebygg en heliumballong (jag o Fanny skulle bara snabbt in i mataffären o köpa lite grejjor, så vi gick i förväg runt o sen körde Snyggebygg runt bilen till den ingången som är närmast mataffären). Så när vi kom ut i bilen andades han in massa helium o lät som en smurf, har det inspelat så jag kan lägga det på youtube sen ;)

Nu ska jag laga lite mat, fiskpinnar o potatis idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0