Festival

I torsdags var jag & Anna nere på festivalen tillsammans :)

Vi träffade även Annika en stund, vi var med och tittade när hennes pappas band spelade i 60-talstältet.

Sen gick vi bort till the tivoli och lyssnade på den som spelade där, ingen aning om vem det var. När de spelat färdigt gick vi till vinylbaren o satt där en stund, nåt coverband spelade. Vi satte oss vid det enda bord där det fanns lediga platser. Där satt även en kille på drygt 20 år som hade fått liiiite för mycket att dricka, samt hans kompisar som hanterat saken bättre. Fulla människor tappar all känsla för egenutrymme... Han skulle prata (sluddra, hörde inte ett ord) hela tiden, typ 5 cm från ansiktet -.-

Vi blev lixom inte av med honom, så när han + kompisar skulle gå in i baren för att köpa mera öl passade jag och Anna på att sticka därifrån ;) Haha då var klockan typ 1, så vi bestämde oss för att sticka hem o kolla  på film :)

Igår gick vi en sväng på festivalen mitt på dagen, innan Anna skulle hem. Jag hade Soya med mig, hon skötte sig toppen trots mängder med folk.

Ikväll ska jag träffa Eleonor, Ronja & Rebecca där nere, ska även till Tivoli kl. 20 för att se Jenny Wilson :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0