Gårdagens festivalkväll :)

Igår var jag på festivalen igen ^^

Jag åkte ner vid 18:30 o gick runt en stund o kollade, träffade o snackade med lite trevlig folk o så :) Rebecca, Eleonor o Ronja kulle kommit med båten kl 19, men det blev inte riktigt så *hehe* så jag gick till Donken o tog en hamburgare, o sen gick jag bort till The Tivoli där jag skulle se Jenny Wilson-konserten.

O den var helt jefla fantastisk! O jag stog nästan ända framme vid scenen. För en gång skull var det inte så fruktansvärt hög volym, så man kunde faktiskt höra vad hon sjöng, o vad bandet spelade. Men det var ändå tillräckligt högt för att det skulle bli en bra känsla.

Sen mötte jag upp med Rebecca & de andra o så gick vi mest fram o tillbaka o gjorde ingenting. Vi köpte en glass på Mc Donalds, o gick in på Tivoli en sväng till. Sen var de tvugna att åka hem, för sista tåget gick.

Tack för en trevlig kväll!

(Bilden är inte från igår, utan från Roskilde eller nåt sånt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0