Onda fötter!

Det har blivit en hel del shopping för mig den senaste tiden :)

I lördags var jag, mamma o Emma på Väla. Vi tåg bussen dit vid lunch, o sen kollade vi i massa kul affärer, fikade lite o kollade i ännu fler kul affärer ;)

Jag kom hem med en vit/gul långärmad tröja, en svart tunika/klänning o ett par vit/silvriga ballerinaskor (behövdes, finns typ ingen sula kvar på mina gamla ;).
 

Igår, söndag, hade jag bestämt att jag skulle ta en kort promenad på sta'n med Soya o ta en glass på gröningen. Precis när jag skulle gå hem från gröningen kom Charlotte gående med Lexi, så jag hängde med henne på en tur runt Pålsjö skog. I mina nya ballerinaskor. Eller ja, jag hade inte på mig dom så länge, jag gick barfota största delen av promenaden. Sånt jefla GIGANTO skoskav hade jag (hade ju itne planerat att gå så långt i dem ;). Så idag är det sår på hälarna o blåsor på lilltårna. AJAJ!


Idag har jag och mamma varit en sväng på sta'n. Vi tog en fika på Ebba's, köpte en sele var till Tassa & Ellie. Jag köpte ett par asfina sandaler eller vad det nu ska kallas ;) O en lång (tro det eller ej) ROSA t-shirt på Gina :) O just det, en vattenapport till Soya :)

Nu ska jag o mamma gå en sväng med terroristerna, tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0