Plingeling!

Nu är jag trött  i heela kroppen. Har klippt hund i 8 timmar idag. O innan dess fick jag klättra över gallret på en utebur o krypa in genom hundluckan, de hade bytt  lås på stallet -.-... Sedan väntat på bussen 1 timme inne i Örkelljunga. O sen hoppat av på lasarettet och mött upp Charlotte, för att ge henne den nya hundstalls-nyckeln, som Tord lämnade till mig när jag klippte vovvarna. Hon skulle tydligen dit imorgon o fixa lite saker, så det var väl tur att jag var där idag och kunde informera om låsbytet.. Hade väl iofs varit rätt skoj att se Charlotte kasta sig över ute-burs-gallret och in genom hundluckan ;)

Men hon var snäll och skjutsade hem mig, trevligt ^^ (så slapp jag bära alla trimgrejjorna från lasarettet till knutan).


Imorgon typ halv 3 hoppar jag på tåget mot Kristianstad :) Där möter jag Dessiré & Natali, o så går vi tillsammans till Pling (Ingrid)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0