Ta inte mej, sa den lilla bocken Bruse

Idag har jag, Fanny, Partik och Ingrid gått vovvepromenad i Bruces skog. Vi gick hundslingan, o stannade vid en bänk på slutet och åt av medhavd fika :) Under några gånger på vägen stannade vi till och slängde ut apporten jag hade med, o så fick hundarna turas om att hämta.

Efter fikan lät vi vovvarna springa en och en i hägnet. Soya var väldigt svårt att hålla fokus på mig i hägnet, försökte få henne att apportera ett par gånger, men hon var inte alls med. Var en hel del vovvar utanför + massa spännande dofter i hägnet.

Sen körde Patrik in mig och Ingrid till knutpunkten, där jag väntade med Ingrid till hennes tåg kom. Efter det gick jag bort till biografen på Söder för att hjämta ut biljetterna till mig och Anna (vi ska se Harry Potter på tisdag). Jag tog med mig Soya in, eftersom jag inte hade någon som kunde passa henne utanför. Men eftersom jag var där ganska tidigt hade de inte öppnat biljettluckorna där uppe, utan bara nere där de säljer popcorn o sånt, o dit kunde jag ju inte ta med Soya. Så jag satte henne "plats" öppningen uppe på trappan, och hon satt fint hela tiden, trots att folk gick förbi o allt :) *duktig hund*


Imorgon ska jag posta ett brev, för att godkänna ett domän till en hemsida jag nyligen gjort, o på tisdag är det som jag skrev bio med Annapanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0