Vattenträning

Gick en sväng med Soya för ett tag sen. Vi gick ner till Jordbodalen, o jag hade med mig en boll, så vi kunde träna lite vattenapportering.

Jag hoppade ut  till ett sånt område med massa stenar som var ute i en av bäckarna (om det nu är bäckar, vetefan var gränsen går mellan olika benämningar på vatten som rör sig i en snirklig bana mot en sjö/hav). .

Soya hoppade för en gångs skulle helt frivilligt ner i vattnet ^^

Jag astade bollen fört bara typ 1 meter, o där var det jättegrunt. Men sista kastet var typ 7-8 meter, ut där det var lite djupare (gick upp till bröstkorgen på Soya). O hon hämtade glatt, sprang tillochmed lite ^^

Duktiga Soya!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0