Back, and still alive!

Med nöd och neppe dock!


Har knott/myggbett över hela benen, o 2 av dem, runt ankeln på högra benet har svullnat o är gigantiska o alldeles hårda typ.


Igår paddlade vi typ 7 timmar, med korta pauser. Sen stannade vi på en "kanot-camping" där det fanns ved och grillar redo. Jag grillade lite kyckling och käkade sallad. Sen sov vi i tält, vaknade maaassor av gånger under natten. kliade/sved över hela kroppen pga solbränna/värmeutslag/myggbett, det var mindre mysigt. En gång vaknade jag av att Ingrid fick nåt jäfla ryck och började skrika: Men AAAAH, fan va mörkt det är. IIIH, tältet murhmmrmajbfhf...mgmhrthehe  SOVSÄCK! Jag tror hon fick nån konstig panikattack i sömnen. Vi skrattade gott åt det på eftermiddagen när vi kom hem iallafall...

Idag paddlade vi 2 timmar, o sen fick vi vänta 1 timme på bussen. Totalt har vi paddlat 2 mil.

Jag har knarkat panodil, o varit lite snorig/hostig, annars har det funkat bra.



För övrigt så är jag extremt solbränd på vänster sida, och mycket mindre på höger, riktigt snyggt måste jag säga. Varmt är det, o svider (trots solkräm). Tydlig bränna efter shortsen oxå. Är vit ner på halva låret, o sen är det rött ner till knäet (knäna är helt sönderbrända känns det som, svider som attankattan). Endast ovansidan av låren har fått sol, så undersidan/underbenen är typ ingen bränna alls på. Armarna har klarat sig rätt bra, ingen röd bränna där, men hade värmeutslag (eller vad det nu är för nåt, vet inte riktigt) på hela armarna innan.

När vi kom hem drog vi direkt till Mc Donald's *MUMS*

Men nu ska jag och Ingrid titta på några avsnitt förhäxad, tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0