Som en fisk i vattnet

Idag har jag och Soya badat i havet :)


Var på Sibirien, riktgt trevlig, o lagom varmt i vattnet faktiskt.

Soya hängde glatt med ut i vattnet, men när det blev lite djupare ville hon inte alls hänga på, fast då bestämde jag att IDAG SKA SOYA SIMMA, o så blev det. Hon hade selen på sig så jag tvingade/lockade med henne tills hon började simma. Det tyckte hon INTE om, men det är ju bra för höfterna om hon lär sig simma bra så vio kan göra det oftare :)


Sen lekte vi lite med en boll, där det var lite grundare. Det tyckte hon var skojjigt, fast jag fick hjälpa henne att ta upp bollen från vattnet, annars svalde hon bara massa saltvatten när hon försökte få tag på den ;)


Nu är hon HELT slut, ligger helt avsvimmad i korgen. Tassa är också helt slut, fast pga. att det är så himlans varmt. Ellie är sitt vanliga knäppa jag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0