Sommarlov

Och hundgymnasiets första klass har sprungit ut idag. Nästa år är det min tur...

Skönt med paus ett tag, men hade inte behövt vara en så väldans lång paus tycker jag.
 

MVG i estetist verksamhet (bild) fick jag veta igår, göttans!


Så, detta är vad som förhoppningsvis kommer läggas till på mina betygspapper i år.
Basmaskinkörning: MVG
Engelska B: MVG
Sällskapsdjur (anatomi+hundraser): MVG
Fotografisk bild A: minst VG
Naturkunskap: troligen/minst VG
Växt- och Djurliv: troligen/minst VG
Estetisk verksamhet: MVG
Idrott & Hälsa B: MVG


Nästa år är det äckligt mycket att göra, vissa kurser har vi läst i både 2:an och 1:an, men de avslutas under 3:an. Ekologi, kretslopp, matte b, arbetsmiljö och säkerhet, arbetsliv naturbruk, svenska b, hundsport, hundens fostran, djursjukvård, hundrehab, projektarbete, projekt och företagande, webdesign, religion, samhällskunskap, webdesign & idrott och hälsa A.

17 kurser... Hehe... Trevligt, trevligt...


Nu ska jag bära in all packning frå bilen, tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0