Wohoo!

MVG i Engelska B, slutbetyg, fick jag veta idag!

Och *trumvirvel* MVG i BASMASKIN (dvs. traktor körning/teori). Inte illa va?

Dessutom MVG i kursen Sällskapsdjur.

Sen vet jag inte så många flera än, iaf inte säkert.


Försov mig som attan kattan imorse. egentligen blir vi hämtade 07:45 när vi ska till  traktorkörningen. 5 i 8 ringer Natali o säger: Eeeeh, du har försovit dig.

Så jag hoppade upp ur sängen, drog på mig de klädesplagg som låg närmast o gick ett varv runt rasthagen med Soya så hon fick kissa o bajsa. Sen sprang vi in, o jag gav Soya mat, o sen var det bara till att rusa ner till gårdsplanen där vi blir hämtade. 8 minuter över 8 var jag där, innan bilen kommit för att hämta oss. Den var som tur var försenad. Bra tyckte jag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0