Banken o lite shopping

Har varit på sta'n och Familia idag med farmor.

Först var vi på SEB och Handelsbanken på Stortorget, där avslutade jag mitt SEB-sparkonto och lönekonto o bytte till ett Handelsbanken . Sen fixade ja även ett fondsparande där jag ska sätta in 100/månaden, ett sparkonto för kortare sikt (mer pengar som jag ska gömma för mig själv ;) + ett vanligt "lönekonto". Så nu har jag 10000 papper med mig hem att läsa igenom :P

O just det, kommer även ha internet-bank nu, de e nice!

11.520 har jag sparat(jobbat!) ihop nu, dessa hamnade på sparkontot allihopa *thumbs up*

Sen åkte vi till Familia, för att handla födelsedagspresent till mig (farmor visste inte riktigt vad hon skulle köpa, så hon fick ta hjälp av mig för det ;)

Det blev iallafall 1 par kilklackskor, 1 klänning och 1 par shorts (till idrotten).



O här är bild på min jättefina klänning!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0