ISKALLT!

Örk, de har varit nå fel med värmen i huset nu igen, så hela dagen har temperaturen legat på 14-15 grader i TV-rummet (och då öven mitt rum) och 17 grader i korridoren o köket.

Helt fruktansvärt frös vi allihopa när vi vaknade i morse...

Ont i huvudet har jag också -.- Skulle kunna vara för jag sovit dåligt inatt.

I förmiddags fick jag och Fanny skjuts in med Patrik till byn. Jag skulle handla lite, så då passade vi på att ta med hundarna och gå tillbaka. Patrik skulle hem för att packa upp från skidresan han kom hem från igår kväll.

Imorgon ska jag försöka börja på engelska-uppsatsen som ska vara inne på onsdag. O uppdatera lite hemsidor.

O just det, ifall vi kan få det att funka ska Amanda skicka bilderna till Fotografisk Bild-projektet, så jag kan redigera dem till lektionen på tisdag.

Nä, nu ska jag stoppa in min tvätt i torktumlaren, o sen försöka sova bort lite huvudvärk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0