Jobbig idrott

Idag har det varit jobbigt på idrottenX2

På Idrott A hade vi simning, simma så många vändor man han på 20 minuter. Jag hann 24.. Lite surt dock, hade klarat ett par till om jag haft glasögon, fick stanna några gånger för att få det hemska klorvattnet ur ögonen!

På idrott B hade vi boxning -.- Wohoo, min favvis *naat*..Det kanske hade varit roligare om man fick boxara på riktigt?

Så jävla segt att bara så o slå en jefla massa gånger och på olika sätt. BLÄBLÄBLÄ. Vi var i par, jag o Fanny var med varandra. O så ska man såklart turas om att hålla mitsarna o ha handskara på.

JÄVLIGT fräscha är dom där handskarna kan jag säga *naat* fruktansvärd ångest varje gång det var dags att byta (eller ja, byta så att man skulle ha handskarna på, att ta av dem var hur enkelt som helst!)

Nu är det snart matlagningsdags... Har ont i huvudet också :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0