Malmö INT

Nu är jag hemma hos Soya igen :)

Hon ligger utslagen på mattan bakom mig. Pappa har passat henne idag, men han lämnade henne hemma ensam nån timme innan jag kom hem.

Iaf, det har varit en trevlig dag, jag har snackat med massa trevligt folk, blivit överöst med kärlek från "lilla" Bernardo (dogo argentino-hane som äääääälskar att pussas o sitta i knäet).
 
Imorgon ska jag dit igen, och vara ringsekreterare i handlingen + att jag måste hinna prata med massa folk innan och efter.

Soya ska med imorgon också, hon får dock ligga i sin mysiga, jättestora bur medan jag "jobbar". Det lär hon inte ha något emot, hon brukar vara inne redan innan man fällt upp den.

Nä minsann, nu blir det lite TV-tittande o sen är det dags att sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0