Måndag

Var kvar ända ill BIS-et igår, missade dock själva BIS-finalen, vi var tvugna att stcka precis när de skulle springa in. Det gjorde inte så mycket dock, jag var ganska trött!

Jag var ju ringsekreterare i handlingen, tillsammans med Ingrid. O det gick väl bra :) Rätt människa fick rätt kritik, och i finalringen ropade speakern upp rätt handler i rätt ordning vid placeringen ;)

På kvällen fick jag skjuts till Örkelljunga av Bengt, o vi stannade även till på CityGross så jag kunde köpa mjölk o så, o vi åt även på Mc Donald's (när jag och Ingrid ÄNTLIGEN fick tid att äta var restaurangen stängd, och Fast Fooden hade slut på mat -.-

Nu på morgonen har jag gått tassrundan med Soya. Det var lite kallt och molningt, men det blåste inte o så iallafall.
 
Dags för frukost tror jag betämt, idag blir det våfflor hade jag tänkt *mums*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0