Toppenknoppen!

MVG på Växt- och djurlivsprovet om celler och celldelning *yeeah*

Efter skolan idag stack jag och Fanny till simhallen o simmade i 25 minuter. Sen tog vi bussen hem. På busshållplatsen träffade vi den läraren som är projektarbetes-ansvarig på skolan, och vi började snacka med henne lite om det, eftersom ingen av oss hade NÅGON aning om vad vi skulle göra. O så kläckte jag ur mig en lite idé som jag haft, och läraren tyckte den lät JÄTTE bra, så jag Fanny och Ingrid ska göra det tillsammans (tänker dock inte säga vad förrän allt är klart).

Nu är jag SEPE hungrig, men såklart tänkte jag inte på kvällsmaten i morse, så jag har inte lagt fram något för att tina. Får väl käka ett par våfflor nu, o lägga fram en kycklingfilé till senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0