Ajaj på fingret :(

På idrotten idag gick dett vilt till under basketmatchen, och jag fick bollen rakt framifrån på mitt långfinger, så nu är det helt svullet o stelt, typ stukat eller nåt. Är helt handikappad, för jag kan inte gripa om saker, inte ens med de andra fingrarna på vänsterhanden, för det gör ont tillochmed då (såg ut som ett jefla sär-barn när jag åt kvällsmat innan, fick hålla om kniven med tummen o försöka hugga av bitar)! Bajs på det!!!

På idrott o Hälsa B var det dans idag, en av tjejerna som har Idrott o Hälsa med mig är duktig på sånt, så hon hade förberett koreografi som vi skulle följa.. Gick väl hyffsat. Dans är inte riktigt min grej...


Efter idrotten gick jag och handlade, skinkost på tub för hundträning, samt potatis, mjölj, yhogurt, cipps *mums* och en citron till mig!

Träna agility tillsammans med Ronja, Fanny och Ingrid med hundar. Gick hyffsat, slalom gick sämre än vanligt, annars var det helt ok.

Hade tänkt äta lax och klyftpotatis till kvällsmat, o hur bra går det när man inte har en jefla laxbit kvar i frysen? Besvikelsen var stor, och det fick bli fiskpinnar och kokt potatis istället.

Imorgon ska vi förhoppningsvis på träningstävling på Råådalen, om allt går som det ska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0