Ett tag sen

Har inte haft så mycket att skriva på ett tag. Åkte hem i onsdags efter skolan, torsdag-fredag har ju varit ledig-dagar.

I onsdags körde vi traktor, o hade även åk-gräsklippar-rejs. Det ingår ju att köra traktor i kursen basmaskin. Gick väl bra, krockade inte, o klarade det som skulle klaras av. Vi ska dit 2 onsdagar till o köra.

Imorgon ska jag till Ribban för att hålla JH-träning, Sydskånska Kennelklubbens ungdomskommitté anordnar träning, dock är det bara jag som kan imorgon, de andra ska på utställning/kan inte komma dit av andra skäl. Det skulle inte bli så kul väder imorgon, så det lär ju inte komma nån. Jag tar iaf med mig Soya, så får hon en trevlig dag iallafall!

Har övningskört både igår och idag, Har väl gått hyffsat. Vi har tagit oss ifrån parkeringsplatsen nu iallafall :P Igår körde vi på Ättekulla Industriområde, och idag körde vi i ett bostadsområde, vet ej vad det heter. Häll på att krocka med en Mercedes idag. Hehe, det var precis i en sväng, där det var väldigt hög häck, så man såg inte alls runt hörnet, o vi kom ganska precis samtidigt, mot varandra, jag och Mercedesen. Men det blev tvärnit för bådas del, så inga läskigheter skedde...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0