Löphelvete!

Tänker Soya aldrig sluta löpa? Dag 14, fortfarande inget höglöp.

O drar av sig tikskyddet gör hon heela tiden, hela mitt golv är fullt med blodstänk. Orkar inte ens försöka skura bort dem längre, det får bli när hon slutat blöda, tar ju 1 timme så ser det likadant ut igen!


Har precis skrivit klart ledarskapsuppsatsen o skickat in!

Nu är det bara framtidens boende kvar, sen är det nog lugnt ett tag, hoppas jag.

Förresten, har nog chans till MVG i Engelska B, har fått MVG på typ alla inlämningsuppgifter, o fick MVG på nationella uppsatsdelen o starkt VG på läs/hörförståelsen.

Troligen VG, men chans till MVG i Växt och djurliv.

Säkert VG i naturkunskap, blir svårt med MVG tydligen (pga. en del riktigt onödiga slarvfel på vissa förhör o sånt).



Försov mig massor imorse, vaknade halv 8, bussen går 8. Har dessutom riktigt jefla ont i halsen. Men, jag hann till skolan, även om Soyas promenad och min frukost blev lidande.

Näpphepp, naturkunskapsuppsatsen var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0