Sjyssta bananer!

Studiedag idag :)

Hittils idag har jag kollat på en film, tränat lydnad + agility med Soya (lydnad gick åt helvete, agility gick bra) & uppdaterat skolans hemsida med lite bilder från Kolmården, fler är på G.

O köpt godis på Gotteboet har jag gjort med :) Handlade för hela 12 kr, o jag har bara orkat äta mindre än hälften. Det måste vara nåt seriöst fel på min magsäck..


Igår hade jag fotografisk bild, o bestämde med den läraren att jag nog ska läsa webdesign på distans nästa år (hon har det ämnet med). Fett nice, jag visade min dogtown.se-sida, o hon sa att jag borde klara kursen lätt. Men att jag måste lära mig mer CSS. Tydligen kommer hon skicka en CSS-mall att jobba med under kursen, så det ska väl gå fint :)

Nu tänkte jag påbörja min uppsats om ledarskap till idrott B, 2-3 sidor lång ska den vara -.- Kanske man skulle fylla ut med massa bilder? *mohaha* Men nä, tyvärr är han inte så lättlurad, läraren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0