"Skyll inte på hugo, skäll inte på huuugo" - Björne

Har varit extremt sepetrött hela förmiddagen. På naturkunskapen kollade vi en film o skrev sammanfattning om den, o på bilden kladdi.kluddade jag med akvarellfärger :) E klar med projektet, najjsbajs! Sov 2 timmar när jag kom hem  från skolan.


Soya har kaaanske ögoninflammation på G, ögonen är lite rinniga, inget gult/vitt kladd än dock, så ska skölja dem 2 ggr om dagen nu ett tag tänkte jag.


Idag har jag tränat lite agility med Soyendojj, dock utan några hopp, körde bara handlingsövningar, så hinder-pinnarna låg på marken. Det gck faktiskt riktigt bra, inte ett enda fnatt :D

Annars är hon lite konstig, för hon bara sover heeela tiden, i vanliga fall kommer hon o vill kela då o då när jag sitter vid datorn, men denna veckan har hon bara sovit o sovit. Löpet är på G, så jag hoppas det är det som är problemet. Hon har varit svullen i typ 1 månade nu, så det bör inte vara så himla länge tills det sätter igång (hon brukar vara svullen väldigt länge innan löpet, hon har varit de båda de tidigare löpen).

Aja, nu e de dags för en dejt med kudden, nationellt prov i eng. B imorgon halv 9... Suck, 1 timmes tidigare uppgång än normalt på fredagar -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0