Tjingeling!

Helt slut efter dagens båda idrottspass. Först fotboll och sedan en "tävling" där det var 4:a olika banor med olika hinder som man skulle hoppa över/krypa under, o så man skulle hinna springa så många varv (man gjorde banan, rundade en kon o sedan tillbaka så nästa kunde starta) som möjligt på under en viss tid. Äckligt jobbigt!


På idrott B var det friidrott. Jag körde tresteg, kula o diskus idag, orkade inte mer. Nästa gång har jag 400 m, 110m häck o så nåt skit till kvar.

Var helt slut när jag kom hem, sov en stund på soffan o gick sen ut o tränade lite i skogen,  lydnad (som gick åt helvete) o så slängde jag iväg mina vantar när jag precis kommit in i skogen, på vägen tillbaka skickade jag henne att söka upp den, vilket gick bra!


Nu ska jag skriva filmanalys till svenskan *bläh*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0