Woops

Jag har en uppsats om "framtidens hus" till imorgon i naturkunskapet (energikällor o sånt), den är inte påbörjad.

Attans!


Hehe, o på fredag är det en uppsats om ledarskap till idrotten på 2-3 sidor som ska lämnas in, jag har skrivit en halv. Men aja, det blir till att sitta uppe ikväll så ska nog även det lösa sig!


Idag har vi haft traktor-körning. Vi skulle backa i slalom mellan plaströr som satt med typ 6 meters mellanrum, sedan backa runt den sista pinnen ett helt varv och backa tillbaka mellan allihopa igen, dessutom satt en harv bakom traktorn, vilket gjorde att man hade ännu mer att hålla koll på. Jag klarade det utan att röra i någon pinne *applåder till mig*. Sen fick vi testa att backa med släp, o vi skulle backa rakt. Det var lite svårare, men gick tillslut. Nästa gång ska vi backa in släpet i ett "garage" (som ska bestå av 4 platspinnar, inte i ett riktigt garage såklart, han är mer rädd än så om den lada han har ;).


När vi kom tillbaka gick vi och käkade lunch, o sen satt jag mest och snackade skit i skolahuset. Vi har ju agility-prov på fredag, så när alla med hanhundar tränat färdigt körde jag en sväng med Soya. Gick hyffsat bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0