ÅÅÅÅNGEST

Imorgon ska jag ta influensavaccin... NÅL in i armen ni vet...

Jag vill inte! Jag kommer nog sitta där som ett trotsigt barn, o skrika o hoppa undan varje gång de ska försöka kötta in nålen. Jag vet hur det  brukar gå till liksom, hoppa undan 5000 gånger, sjuksköterska börjar bli irriterad, säger att om du inte sitter stilla nu får vi ta det en annan dag. Jag inser att det är värre att vänta, börjar hyperventilera och är i princip avsvimmad då allt är klart.


O jag som skulle plugga till webdesignprovet imorgon, det lär ju bli mycket av det nu -.-


Föresten, när jag kom hem från skolan idag gick jag upp på loftet med Soya och körde lite freestyle. Fortsatte på att förlänga backandet samt det nya tricket "sladd" (backa runt mig). O det gick jääääätte bra!

Ska filma, passar på när jag har lånat pappas filmkamera. Ska försöka hinna med det imorgon, o även filma lite i rehaben.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0