Eye of the tiger

Soya har jävla helvetes ögoninflammation igen!

Hon har haft det 3-4 ggr innan, och det är alltid på höst/vår då det varit fuktigt/regningt en längre period. O nu var det dags igen.

I morse hade hon lite vitt kladd i ena ögan, o efter lunch då jag hämtade henne i hundstallet hade hon massor med gult kladd i båda ögonen. Skitbra ju...

Hon kunde väl åtminstone ha fixat  så hon fick fel på öron och ögon samtidigt, så det blev liiiite billigare iallafall..


Dessutom har hon en knöl på bringan som inte skall vara där! Förhoppningsvis är det bara en fettknuta, men hundfysioterapeuten tyckte vi skulle kolla den samtidigt som ögonen.


Idag har vi haft samhällsprov, tror det gick rätt bra. Inte IG iaf..

Fick veta resultatet på mitt webdesignprov, 34 poäng, EN poäng från MVG -.-


Just det, skulel haft körlektion på torsdag, men läraren är sjuk, så det blev inget. Nog lika bra, så man kan få gjort lite extra skolarbete...

(Jag och Soya, high five'ar för jag kommit igång med talet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0