F-f-f-freestyler

Håller på att salma ihop lite låtar som skall brännas på en skiva, som sedan skall ner till hundstallet så att jag kan ha den när jag tränar på loftet.

 Har samlat ihop en massa tänkbara låtar, lite samma stuk som den jag haft hittills. Planen är att verkligen planera ihop ett bra program, med de rörelser som jag verkligen vill ha, o så får jag lära henne det hon inte kan av det jag har bestämt mig för, låter väl bra?


Nästa tisdag blir det vetten för Soya-poya, o kolla knölen då alltså. Lite läskigt är det allt, men det verkar ju faktiskt vara ok, men absolut bäst att kolla!

Idag hade jag körlektion, blev sen för jag hade kollat fel tid... O så har jag bokat 4 nya.


Jag håller även på att ladda upp en film på hundgymnasiets youtube-kanal (http://www.youtube.com/hundgymnasiet för er som itne sett den). O jag har försökt i flera dagar, men det vill sig inte, trots att jag laddar upp i helt normala format, som AVI och MPEG vill det sig inte -.- Blir tokig, har gjort ett nytt försök med ett nytt format idag.

Nu är det snart House, ska fixa lite att äta innan, så måste sticka nu, tjingeling!

(Förresten, hade ställt klockan en timme sent imorse, så blev väckt av att rehab-läraren ringde och frågade om jag tänkte hitta dit snart :P 15 minuter senare var jag inne i klassrummet, med frukost och dator ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0