Har du myror i brallan, sluta va' en sur en...

...för dom e' ute i naturen!

Jag har stooora problem med lektioner på förmiddagen. Jag är så förbannat rastlös, kan inte sitta stilla på stolen, utan oftast hamnar jag på golvet, liggandes under bordet eller stolen, o så måste jag sprattla omkring lite emellanåt (ADHD?).


Jag kan inte göra NÅGRA skoluppgifter vi får, det gååår bara inte. Jobbigt, då jag får massa extra rest att göra på eftermiddagen.



Åh, hade varit så mycket bättre att börja måndagen med idrott. Måndagar är nämligen värst vad gäller myror i brallan.


Idag började vi som vanligt med religion. Vi pratade om hinduism, och firade guden Ganesha ;) Jag och Ingrid målade kastmärken i pannan. Och jag offrade en pepparkaka till honom. Fast läraren åt upp den sen, han sa att den nu var renande. BTW, hinduer kastar kobajs utspätt med vatten på väggarna emellanåt, för att det är renande. Hm, lukar nog gott...


Jag klarade geometriprovet btw, 10/16 poäng. SWEET.. Men nu är det dags för andragradsekvationer -.-

Kommentarer
Postat av: Louise

Du får väl börja måndagen med en joggingrunda, eller hoppa hopprep en stund innan det är dags för skola. Så myrorna "ramlar" av din kropp. ;-)

2009-11-17 @ 08:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0