Hestapålle!

Jag vill ha en hestapålle! Ska nog köpa en så fort jag blir rik och berömd. Eller ja, berömd e skitsamma, men rik iallafall! En PRE-vallack hade inte varit så tokigt. Fast, nordsvensk ligger inte illa till den heller!

Aaaaanyway. Jag borde ha pluggat lite idag, men det blidde inte så... Jag mååååste(!!!) skriva/öva på mitt svensktal till nationella (till torsdag), jag måååste plugga matte (prov på 2 kapitel på måndag, jag har räknat ett halvt), o jag måååste plugga samhäll (prov på tisdag).


Känns som jag ligger lika bra till som vanligt -.- Välplanerat och så.


Har mailat till praktikplatsen, för NP3 har fått onda ögat av biträdande rektorn, då 1 av 13 har bekräftat att de fixat praktik *höhö*. Menmen, funkar inte den jag tänkt får jag la va på nån dum djuraffär o städa hamsterburar och akvarier i 5 veckor dåra. Hellre det än hunddagis iaf, liksom *jippi* rasta andras hundar + plocka hundskit hela dagen, o sen hem o rasta sin egen i kolmörker. Eller så kunde man kanske hitta någon ridskola eller något. Fast jag vill nog inte vara på ridskola, de har så skada syn på saker och ting!!! När jag hade praktik i 9:an fick jag skäll för att jag satt av genom att ta benet över halsen på hästen istället för över rumpan. O så fick pållarna bara vara ute 30 minuter om dagen. Nej, SÅNT vill vi inte hjälpa till med!


Det går rykten om att vi skall gå i skolan till klockan 18 på tisdagarna nästa termin. NP3 kommer skrika och gapa i sådant fall, så mkt kan jag ju säga! Liksom, när hade de tänkt att man skulle ta hand om hunden, göra läxor och laga mat isåfall? Ja,fritiden är redan borta som det är nu, så den behöver vi inte ens räkna med... Så går det när man har haft lata, inkompetenta jävlar till att ta hand om schema och lärare som skiter i att komma till lektionerna så att kursen måste göras om i årskurs tre *Thumbs up*.


God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0