I survived

Jeppjepp, jag ÖVERLEVDE ^^ Fast har vääääldigt ont i armen just nu :/ Kan typ inte röra den, kanske är den på väg att trilla av?



Iaf, efter sprutan hade vi rehab-lektion. Soya simmade, hon har blivit SUPERduktig ^^ Hon är den första av hundarna som smmar utan linor, och på slutet fick hon tillochmed simma med jet-streamen på (hon var först även på detta :)!


Klockan 13 fick jag skjuts in till UBC för att ha webdesignprov. Provet var inte förrän kvart i 2, men det var en klasskompis till mig som skulle få skjuts till vetten samtidigt, så jag åkte med då :) Tror provet gick bra, var bara en fråga jag inte kunde svaret på.


Nähä, nu ska jag kolla klart på House, tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0