Wosh!

(kom inte på någon rubrik, så tog det första som dök upp i huvudet).


Jag practise-driveade upp till Örkelljunga idag, gick la brao!

Bakade kladdkaka, mums!

Räknade hela fem matte-tal ;)

O sen har jag kollat TV, somnat på soffan, lagt ut en annons på Soyas urväxta täcke och kollat en liten bit av Twilight-filmen.


Imorgon ska jag boka tid för att ta vävnadsprov på Soyas knöl, det känns som att den växt, skulle kunna vara inbillning dock...


I helgen har jag hittat julklapp till både mamma och Emma, nice!


Men, nu är det sovdags, ska bara släppa ut pudeln på ett toalettbesök :)

O just det, jag har bestämt ig för att fira nyår här i Ynkedynga.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0