Mumsigt ^^

Passade på att åka med in till affären med Fanny & Byggis vid 18-tiden typ. Köpte mjölk, potatis, pommes o så lite gottis till ikväll (cola, ostbågar o lite godis).

Till kvällsmat blev det kyckling och pommes.

O ytterligare 100 kr borta från mitt sparkonto :'( CRAP! (o har bara en liten laxbit kvar i frysen. Eller ja, lite bröd o pommes o sånt har jag med, men de e kanske inte så gott att käka ihop med typ pasta ;), så fram till nästa studiebidrag får jag äta potatis eller pasta, utan nånting till -.- För, jag MÅSTE ha kvar pengarna på¨sparkontot, jag behöver dem, o typ 5000 mer än vad där finns nu. SUCK! Men har iaf en trimkund på lovet, good stuff!


Imorgon ska jag försöka uppdatera massor på hundwebben.com, har bl.a. två texter från Ingrid som e klara att läggas in. Ska även försöka fotografera lite till några av texterna. O just det, läxan i samhällskunskap måste hinnas med under helgen också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0