Oh yeah!

Trot' eller ej, men idag har jag STÄDAT!

Jag har bytt lakan, sorterat tvätt samt tvättat 3 maskiner, hängt umm alla "häng-saker" i gadreroben, torkat bort det värsta dammet, dammsugit och rensat upp på nattduksbordet.

Jisses...

Men nu är det helt tomt på golvet if :)


I förmiddags gick jag en kort sväng med Soya, och sedan gick jag upp på loftet och tränade lite freestyle och treibball. Började om på nytt med treibballen, då det gick jättedåligt sist vi tränade.

I freestylen övade jag lite saker på distans, fick Soya att backa typ 7 meter, o sedan skulle hon göra saker på det avståndet, exempelvis snurr, ligg och sitt. Gick TOPPEN!

Övade även på att jag ska kunna röra mig trots att hon gör ett moment samtidigtm, exempelvis gå runt mig medan jag går, och att backa även om jag backar från henne. Även detta gick utmärkt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0